آغاز یازدهمین جلسه حراج سکه طلا از ساعت ۱۲ امروز (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی چهار روز آینده قیمت قطعی و علی الحساب خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد | چه کسانی می‌توانند ثبت نام کنند؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | دنا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سالگرد روز سیاه بورس و فرار ۶۶ همتی حقیقی‌ها از بازار! ثبت نام جدید ایران خودرو بدون قرعه کشی با تحویل فوری + جزئیات (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار ارز در پی مخابره پیامی مهم از ریاض و بغداد به تهران (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت گوشت قرمز در بازار مشهد | صورت‌حساب گرانی گوشت منتشر شد + جدول زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس بانک مرکزی: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید پلمب طلافروشی‌های متخلف در مشهد | رئیس اتحادیه: فروشندگان طلا نسبت به بازگشایی مغازه خود اقدام کنند + فیلم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی به کشور (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعریف متفاوت و باحال درباره کار و اشتغال چرا کیفیت آب شرب در نقاط مختلف مشهد متفاوت است؟ سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟ آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از ساعت ۱۶ امروز (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان مسکن ملی هیچ قراردادی برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن ندارند بررسی وضعیت رهن و اجاره در منطقه پنجتن مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاملات مسکن بر اساس وجه رایج کشور منعقد می‌شود بورس همچنان در مدار نزول | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ افزایش قیمت صیفی‌جات در مشهد به دلیل بارندگی‌ها (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات برطرف شد
سرخط خبرها

افزایش حقوق کارمندان در راه است؟

  • کد خبر: ۱۹۷۴۳۲
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
  • ۲
افزایش حقوق کارمندان در راه است؟
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص افزایش حقوق کارمندان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدکریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص عدد پیشنهادی دولت برای افزایش حقوق کارکنان در لایحه بودجه که ۱۸ درصد عنوان شده با توجه به شرایط تورمی موجود در کشور، گفت: خب در جریان هستید که لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ به صورت رسمی به‌دست ما نرسیده، اما با توجه صحبتی که از سوی وزیر اقتصاد منتشر شد ظاهراً عدد ۱۸ درصد برای افزایش حقوق کارمندان در بودجه آمده است که ما این عدد را خیلی کم می‌دانیم و با آن مخالفیم.

وی ادامه داد: این درصد پیشنهادی برای افزایش حقوق‌ها را نه می‌توان با عدد تورمی که در فضای اقتصادی کشور وجود دارد مقایسه کرد و نه وضعیت معیشتی کارمندان این اجازه را می‌دهد.

نماینده مردم اهواز در مجلس تاکید کرد: بر همین اساس در مجلس و به ویژه در کمیسیون اجتماعی، با استدلال و منطق با عددی که اعلام شده مقابله خواهد شد و به شدت آن را رد کرده و مخالفت می‌کنیم. این عدد در مقایسه با تورمی که الان وجود دارد و وضعیت معیشتی اقشار کارمند قابل مقایسه و طرح نیست.

حسینی با اشاره به مشکلات موجود در معیشت مردم به دلیل تورم سال‌های اخیر، ابرازکرد: ببینید از گذشته حقوق‌ها نسبت به تورم پایین بوده در نتیجه الان در افزایش حقوق‌ها باید حواسمان به اینکه وضعیت معیشتی کارمندان به چه شکل است، باشد و براساس همان وضعیت و شرایط عدد افزایش حقوق را در نظر بگیریم؛ بر همین اساس هم می‌توان گفت که ۱۸ درصد اصلا عدد مناسبی نیست و کمترین تاثیر را خواهد داشت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به این مسئله که «همواره در چنین شرایطی دولتی‌ها و نمایندگان حامی دولت از کمبود منابع در زمینه افزایش حقوق‌ها صحبت می‌کنند»، گفت: همه ما به اینکه منابع این افزایش حقوق باید تامین شود، اعتقاد داریم و باید رعایت شود، ولی یقیناً میزان درآمد‌های دولت و منابع درآمدی دولت هم باید افزایش داشته باشد که بر اساس اطلاعاتی که ما داریم، افزایش پیدا کرده و می‌تواند جوابگو باشد، حداقل برای حقوق و دستمزد، کمبود منابع اتفاق نمی‌افتد.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
0
0
هرشش ماه حقوق کارمندان افزایش پیدا میکنند .دور کاری .اضافه کاری .پاداش .فوق العاده.تشویقی.بن و کلی مزایا دیگر و بازنشستگی آسان ولی کارگران بدبخت ازصبح تا غروب زحمت میکشن ولی هیچ وهیچ هیچ چقدر تفاوت آخه .
FARIDON.GH484
Germany
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
0
0
افزایش سن بازنشستگی درصورت بازگشت از شورای نگهبان منسوخ نماید فراموش نفرماید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->